Friday, January 9, 2009

New plan

Danes je bilo -150 točk za DOW, ampak pozabimo to.
Prodal sem SKF in sprejel kar nekaj izgube, ampak na kratki rok je bila odločitev za nakup takrat napačna. Resno dvomim, da bo kaj kmalu spet 150, čeprav pri moji sreči...

Prodal sem na 117, končal je sicer višje, ampak dan je pa začel pri 109... tako da pretty good.

Sedaj imam spet samo 5 različnih delnic...

- AAPL bi sicer rad kupil še nekaj delnic in si spravil povprečje pod 130, ampak APPL je premalo volatilen in premalo tvegan :P Le če bo kakšen extra $$$...

- RIMM imam namen zaenkrat ignorirati, čeprav kaže kar dober trend navzgor zadnje čase, danes je bil že 48.5!

- FRE... ne vem, vsakič sem fucked pri njem... morda spet kupim kakšnih 1000 delnic, ampak več raje ne.

- ETFC: počasi si moram spet znižati povprečje, verjetno v 2-3 paketih... kdaj začeti ne vem še, kaže pa trend navzgor... morda 750 delnic kmalu.

- NVDA: Tu imam še najmanjšo absolutno izgubo in delnica ima najboljše razmerje med predvidljivostjo in volatilnostjo... hodi med 6/7 do nekje 9.3-9.5. Namen imam kupiti 2x100 delnic in jih vsaj pol prodati pri 9.2. Če mi nakup nizko uspe, bo skušnjava velika, saj znam imeti povprečje okoli 10.2, kar se bo zdelo v dosegu.... uf.

Tako, naslednji teden bo settlanega kar nekaj $$$, skoraj 30% vsega, tako da... ready to play!

No comments: